Tåg 525: u.a.
Tåg 282: u.a.
söndag 4 januari 2015
lördag 3 januari 2015
söndag 7 december 2014
Dagens länk
Expressen: Tåget lämnade 50 resenärer kvar på perrongen i Norrköping
Tyvärr är det inte första gången detta händer på Norrköping C. SJ-2000-personalen tar ingen som helst hänsyn till om bommarna är nere och om det står resenärer väntande på andra sidan. Tidtabellen är heligare än resenärerna, hur mycket dessa än betalat för sina biljetter.
Läs även andra bloggares åsikter om Järnväg, Järnvägstrafik, Järnvägsproblem, Tågtrafik, Tåg, Tågproblem, SJ, Trafikverket, Avreglering, Kollektivtrafik, Privatisering, Samhälle, Politik
Läs även andra bloggares åsikter om Järnväg, Järnvägstrafik, Järnvägsproblem, Tågtrafik, Tåg, Tågproblem, SJ, Trafikverket, Avreglering, Kollektivtrafik, Privatisering, Samhälle, Politik
torsdag 4 december 2014
onsdag 3 december 2014
tisdag 2 december 2014
måndag 1 december 2014
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)