tisdag 4 september 2012

Dementi från SJ


Tåg 523: Flera toaletter avstängda.
Tåg 534: 16 min sent.


I dag dementerar SJ via Twitter uppgiften från igår, att det inte skulle gå att göra bokningar före första giltighetsdatum på månadsbiljetten. De ber om ursäkt för en felaktig uppgift. Men faktum kvarstår att jag inte kunde boka i förra veckan, trots att jag hade betalat min månadsbiljett; till det facila priset av 4670 kr.
Nåja, det visar sig nästa gång om det fortfarande finns en bugg eller inte.
Problemet med att det bara går att boka mellan ytterorterna, har jag inte fått någon kommentar på sedan dess. Det går alltså numera bara att boka mellan de två orter som anges på månadsbiljetten: om det står Linköping-Stockholm kan jag inte boka Norrköping-Flemingsberg.
Trist.
Men det går förstås att rätta till, SJ!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar